احتمالا تا امروز هزاران مشتری با صلاحیت برای کسب و کار خود پیدا کرده اید و برای چندین ماه متوالی تجارتتان از طریق بازاریابی پیامکی با موفقیت روبرو شده است. حال شما از خود می پرسید که “آیا اجرای این کار، راه حلی طولانی مدت برای کسب و کار من است؟ تا چه مدت می توانم با این روش مشتریان خود را راضی نگه دارم؟” بهتر است بدانید که این نگرانی کاملا در بین بازارایابان رایج است و شما از این بابت تنها نیستید. در واقع، اگر این فکر به ذهن شما خطور کرده است، مسلما در مسیر درستی از تجارت در حال حرکت هستید. چرا این را می گوییم؟ چون رضایت مشتریانتان مهمترین نگرانی شماست. شما می توانید از طریق روش های زیر مشتریان خود را راضی نگه دارید.

به ارسال کوپن های تخفیف و پیشنهادات ویژه خود ادامه دهید

تنبل نباشید. همانطوری که به اعضای خبرنامه پیامکی خود قول داده اید، با آنها مانند یک شخص VIP رفتار کنید و کوپن های تخفیف اختصاصی برایشان ارسال کنید. هیچ وقت به آنها پیشنهادی ندهید که می توانند آن را به راحتی از روش های دیگری غیر از پیامک به دست بیاورند. سعی کنید پیشنهاداتتان به آنها اختصاصی باشد.

همه چی را تغییر دهید. از اینکه برای محصولات جدید خود تخفیف قائل شوید، نترسید

تا آنجایی که می توانید از ارسال پیشنهادهای تکراری خودداری کنید. شما می خواهید که مشتریانتان پیامک های شما را مطالعه نمایند. اگر شما پیشنهادهای تکراری برای آنها ارسال نمایید، در طی مدت کوتاهی شاهد لغو عضویت بسیاری از اعضای خبرنامه پیامکی خود خواهید بود. یادتان باشد، شما دارید پیامکی را به شماره شخصی یک فرد ارسال می کنید، پس بهتر است مطمئن شوید که هر پیامکی که ارسال می کنید، دارای ارزش خاصی است.

سعی کنید با مشتریان خود از طریق دیگر ابزارهای تبلیغاتی نیز ارتباط برقرار کنید.

از مشتریان خود بخواهید که صفحه شما در شبکه های اجتماعی را دنبال کنند. توصیه می کنیم به فعالترین کاربران نیز در هر ماه جایزه ای اهدا کنید. اگر شما از طریق پلت فرم های مختلف با مشتریان خود در ارتباط باشید، می توانید بهتر بر روی بازاریابی محصولات خود تمرکز نمایید.