در ملی پیامک، ما همۀ کاربران خود را ترغیب می کنیم که از سیستم برگزاری مسابقه سامانه ما استفاده کنند. برگزاری مسابقه پیامکی راهکار بسیار موثری جهت گسترش فهرست خبرنامه پیامکی است که به کاربران وفادار جوایزی اهدا می کند. هنگامی که پیامک تبلیغاتی به مشتریان خود ارسال می کنید، به خاطر بسپارید که از محتوایی استفاده کنید که مشتریانتان به سرعت به آن پاسخ دهند. مطمئنا شما می خواهید که توجه آنها را به سمت بکشانید. هیچ وقت به مشتریان خود پیشنهاد بی ارزش ندهید. همیشه خودتان را جای مشتریانتان قرار دهید.


حال فرض کنیم که شما صاحب کافۀ معروفی هستید. در ابتدا حتما باید از بازاریابی پیامکی خود برای جذب مشتریان استفاده نمایید. بهتر است برای این کار به آنها کوپن تخفیف ارسال نمایید.

بهتر است جلوتر برویم، فرض کنیم که شما ارزش برقراری ارتباط با تلفن همراه را فهمیده اید. آیا آماده اید که تجارت خود را به مرحلۀ بالاتری ببرید؟ بهتر است برای این کار یک مسابقه پیامکی برگزار کنید.

یک جایزه نفیس تعیین کنید

جایزه نفیس شما باید چیزی باشد که هیچ کس نتواند در مقابل آن مقاومت کند. برای کافه ها مثلا می تواند ارائه نوشیدنی رایگان به مدت یک سال باشد. جایزه اول باید چیزی باشد که دهان مشتریان از تعجب باز شود.

جوایزی کوچک برای افرادی که برنده نشده اند

بهتر است که این جوایز ساده و معقول باشند. بهتر است که به همۀ افرادی که در مسابقه پیامکیتان شرکت کرده اند جایزه ای بدهید. مثلا یک فنجان قهوه. این کار قطعا باعث بالا رفتن تعداد مشتریانتان می شود.

قراردادن تاریخ انقضا

مسابقه پیامکی خود را برای مدت طولانی برگزار نکنید. توصیه می کنیم که برای آن مهلت کوتاهی قرار دهید. یک یا دو هفته بسیار معقول است.

تبلیغ، تبلیغ، تبلیغ

اگر شما برای مسابقه خود تبلیغ نکنید، به طور واضح نتایجی را که انتظار دارید از آن به دست نخواهید آورد. بهتر است در محدوده کافه خود تراکت پخش کنید، از کارکنان خود بخواهید که برای مسابقه پیامکی کافی شاپ تبلیغ کنند، به مشتریانتان اس ام اس بزنید و نتایج را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید.