در این مطلب می خواهیم اشتباهات رایجی که برای افراد تازه کار رخ می دهد را برای شما عزیزان نام ببریم:

ارسال اس ام اس در ساعات نامناسب (غیر کاری) روز

این قانون کلی را به یاد داشته باشید: “هیچ وقت پیش از ۹ صبح و پس از ۹ شب برای مشتریان خود پیامک ارسال نکنید”. همچنین، سعی کنید یک روز مشخص را برای پیامک های مختلف خود انتخاب نمایید. برای مثال، اگر می خواهید برای مشتریان خود پیامک تخفیف ارسال نمایید، بهتر است یک روز هفته را برای این نوع اس ام اس های خود مشخص نمایید. علاوه بر اینها، بهتر است که به ساعات ارسال پیامک خود نیز دقت نمایید. این طور نباشد که در یک هفته در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برای مشتریان خود پیامک ارسال نمایید، و در هفتۀ بعد در ساعت ۹:۱۵ دقیقه این پیام را ارسال نمایید. همیشه در یک ساعت معین پیامک های خود را ارسال کنید.

قرار ندادن تاریخ و ساعت انقضای مهلت در پیامک

آیا می خواهید پیامک های تان ضروری و فوری به نظر برسند؟ برای پیامک های خود تاریخ انقضا قرار دهید. آیا می خواهید کمی حرفه ای تر از این ویژگی استفاده نمایید؟ به شما پیشنهاد می کنیم که از ابزارهای مرتبط این کار در پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده نمایید. این ابزار به شما امکان می دهند که برای پیامک های خود تاریخ انقضا قرار دهید و دورۀ زمانی مشخصی را برای آن تعیین نمایید.

فراموش کردن دستورالعمل دریافت تخفیف و اعتبار

بهتر است که به سراغ اصل مطلب برویم. اس ام اس بیشتر برای ارسال تخفیف و پیشنهادات ویژه استفاده می شود. درست است؟ اگر مردم از پیشنهاد های پیامکی شما استفاده نمی کنند، پس چرا خود را اذیت می کنید؟ به این ترتیب شما سرمایه خود و وقت مشتریان خود را به هدر می دهید. اگر می خواهید در این روش موفق شوید، بهتر است که طریقه استفاده از این تخفیفات را نیز برای مخاطبان خود توضیح دهید. این دستور العمل می تواند به قرار دادن یک اطلاعات تماس ختم شود. همچنین عبارت “این پیامک را به مسئولان ما نشان دهید” نیز کافی است.